کسب درآمد از پیام رسان روبیکا با استفاده از سرور مجازی

روش کسب درآمد از روبیکا همان است که که این روزها خیلی از افراد از آن برای بازدهی مالی از حضور خودشان در فضای اینترنت استفاده می‌کنند. کاربران روبیکا می‌توانند از زمانی که صرف حضور در این اپلیکیشن و استفاده از امکانات آن می‌کنند به کسب درآمد نیز بپردازند. گرچه درآمد حاصل از فعالیت در روبیکا نمی‌تواند مبلغ چندان قابل توجهی باشد اما با صرف زمان و تولید محتواهای خوب و باکیفیت می‌توان به آن به چشم یک منبع درآمد نگاه کرد.

روش کسب درآمد از روبیکا

کسب درآمد از روبیکا می‌تواند به شکل های مختلف انجام شود اما هر کدام از این روش ها در تولید محتوا قرار میگیرند. اگر توانایی تولید محتوا، بخصوص محتوای تصویری را دارید، می‌توانید از زمان و خلاقیت خود برای جذب مخاطب و کسب درآمد استفاده کنید. البته اشاره به این نکته ضروری است که میزان کسب درآمد از اپلیکیشن روبیکا به شرطی می‌تواند به حد معنادار و قابل توجه برسد که کاربر زمان کافی برای این کار صرف کند، علاوه‌بر این، کیفیت و سرعت شما در محتوای تولیدی نیز تاثیر مستقیم بر میزان درآمد شما دارد. برای کسب درآمد از اپلیکیشن روبیکا کاربران می‌توانند از یکی از دو روش زیر استفاده کنند:

روش اول

ابتدا در پیام‌رسان روبیکا کانالی ایجاد کند و سپس با دعوت کردن افراد به آن تلاش کند تعداد مخاطبین خود را بالا ببرد، و سیستم محاسبه درآمد برای کاربر به ازای حجم دانلود تنظیم شده است، یعنی هرچقدر ویدیوها و عکس‌هایی که کاربر در کانال خود منتشر می‌کند به میزان بیشتری دانلود شوند او درآمد بیشتری خواهد داشت‌، بنابراین هرچه کانال تعداد اعضای بیشتری داشته باشد حجم دانلود محتوا نیز به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند و همچنین برای آپلود ویدیو های بیشتر و زیادی با سرعت بالا شما نیاز به یک سرور مجازی خواهید داشت.

روش دوم

اگر بخواهید در کانال خود در پیام‌رسان روبیکا ویدیوهای کمتری و با حجم کم به اشتراک بگذارید، نمی‌توانید انتظار درآمد بالایی از این اپلیکیشن داشته باشید. تجربه نشان داده افرادی در کسب درآمد از اپلیکیشن روبیکا موفق‌تر عمل می‌کنند که ویدیوهای طولانی‌تر با حجم بالا و زیادی در کانال خود آپلود می‌کنند. به این ترتیب می‌توان گفت تنها افرادی که در کانال خود فیلم و سریال حجم بالا با سرور مجازی به اشتراک می‌گذارند، درآمد بسیار خوبی از روبیکا کسب می‌کنند.

مزایای درآمدزایی از روبیکا با استفاده از سرور مجازی تهران گیمینگ

با استفاده از سرور مجازی، می‌توانید فایل ها و محتوا های مربوط به کانال خودتان را با استفاده از سرور مجازی و با سرعت بسیار بالا و نامحدود اپلود کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

استفاده از سرور مجازی برای اپلود و دانلود در روبیکا هزینه کمتری نسبت به استفاده از اینترنت معمولی دارد، زیرا سرور مجازی یک سرویس ابری است که ترافیک بیشتری و نامحدودی در اختیار شما قرار میدهد و در نتیجه صرفه جوتر و کسب درآمد شما افزایش میابد.

فرق اصلی بین سرعت اینترنت معمولی و سرور مجازی برای اپلود در روبیکا این است که در حالت معمولی، سرعت اینترنت شما توسط ارائه دهنده خدمات اینترنت شما تعیین می‌شود و ممکن است محدودیت‌هایی برای سرعت دانلود و آپلود داشته باشید اما در صورت استفاده از یک سرور مجازی برای کسب درآمد، شما به یک منبع پردازش قدرتمند دسترسی پیدا خواهید کرد که به شما اجازه می‌دهد تا به صورت نامحدود و بسیار قوی و با سرعت بالاتر محتوا های خودتان را در گروه یا کانال های خودتان آپلود کنید.

چرا سرور مجازی تهران گیمینگ؟

تهران گیمینگ در حال حاظر بزرگترین و اولین ارائه دهنده سرورهای مجازی مخصوص روبیکا در ایران است!
کافیست موقع خرید در کادر “مورد مصرف”سرویستان عبارت روبیکا را بنویسید. تهران گیمینگ با دانش و تجربه چندین ساله در این زمینه، امکانات و بستر لازم برای روبیکا را فراهم کرده است.

ترافیک مصرفی داخل ایران شما کاملا رایگان است! سرورهای مجازی با پورت شبکه 1000 مگابیتی و 10000 مگابیتی قابل سفارش هستند. هیچ محدودیتی در اپلود و دانلود از روبیکا در سرورهای تهران گیمینگ اعمال نمی‌شود.

سرورهای مجازی روبیکا بر روی مسیر و پهنای باند اختصاصی ما به سمت روبیکا فعال می‌شود. لذا بالاترین ضریب کیفیت را خواهید داشت.

در حال حاظر سرور مخصوص روبیکا با کمترین قیمت ممکن به منظور حمایت از تمامی کسب و کارها ارائه می‌شود. همزمان، کیفیت و اپتایم بالا جزو خط قرمزهای ما بوده و به این منظور سرورهای مجازی روبیکا، بر روی سخت‌افزارهای نسل جدید و هاردهای NVME برای افزایش راندمان میزبانی می‌شوند.